fredag 10. august 2012

Blogcandy

Ikkje so stor candy denne gongen,
men fin e den :)
Birdsong 6"x6" designer paper pad
og
blondebånd ca 5 meter.

Reglar:
  • Du e følgar eller legg deg til som ny.
Du må ha ein open profil, so eg kan sjå på din blogg :)
Grusomt irriterande sist gong at eg ikkje kom innpå somme ...
  • Reklamer for min candy/blogg i sidebaren din.
  • Og hugs å legg igjen ein kommentar ;)
Pr. 10 kommentarar
legg eg til noko nytt.
Til dømes, roser, die cuts, charms osv :)

Candy varer TIL OG MED
1. september

Ha ein flott dag
Mvh Frk. Bogstad.



19 kommentarer:

  1. For et lekkert papir !
    Jeg vil veldig gjerne være med på denne candyen :-)
    Er allerede følger og har lagt info inn i side bar på bloggen min, så nå krysser jeg fingrene !

    :-) Nina
    http://ninashobby.blogspot.no/

    SvarSlett
  2. Kjempeflott candy, og flott blogg .

    SvarSlett
  3. Det var fine ting tanten min!<3
    gleder meg:)

    SvarSlett
  4. Jeg har været tre dage i sommerhuset, men vil da meget gerne være med i fine din candy, det ville være ren lykke at vinde den, her er kommentar, og om lidt ligger du i min sidebar. knus morkaren.

    SvarSlett
  5. Hei hei:) det var no ein lekker candy! eg vil gjerne vere med på den :) er følgar, men du må komme nedom å forklare meg korleis ein le4gg sånt på sida!

    Inger

    SvarSlett
  6. Slik en fantastisk giveaway. Jeg ville så gjerne ha achance. Jeg er en gammel tilhenger, og jeg har koblet giveaway til bloggen min, takk for sjansen
    Klem Rosalee

    SvarSlett
  7. Morsomt med candy:) Jeg er følger og har lagt candyen din i sidebaren min:)

    SvarSlett
  8. Fin candy, jeg tar gjerne sjansen her. Takk for sjansen til litt scrappeglede :)

    SvarSlett
  9. Great giveaway!! thanks for sharing..Linked it on my sidebar

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  11. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag.

    Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, og bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/08/giveaway.html

    SvarSlett
  12. Blir gjerne med her jeg! Fin candy! Takk for sjansen til å vinne:)

    SvarSlett
  13. SPERO CHE ANCHE L'ITALIA POSSA PERTECIPARE NEL CASO GRAZIE DELLA POSSIBILITA'

    CIAO DA ALE

    SvarSlett
  14. Jeg vill prøve lykken på din blogg candy,nå er bilde hos meg.Fin blogg,som jeg har følgt en stund nå.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  15. Prøver lykken her :) Har lagt meg til følger. Alltid kjekt med nye blogger å følge med på å bli inspirert av :) Anne Lill

    SvarSlett
  16. Great candy!!!!!!
    Thanks for the chance :)

    SvarSlett
  17. Heisann:)Blir gjerne med i trekningen av den fine candyen din:)
    Klem,Linda

    SvarSlett
  18. No er eg og med!! Haha! Men eg har jo deg i linkelista mi iallefall!

    SvarSlett
  19. Heisann!
    Då prøver eg LYKKA:)

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥