lørdag 11. februar 2017

Fritt spelerom

... med Tim Holtz sine distress crayons
som du finn på Scrapomania
Basen eg har brukt er stick on canvas
-mine er kjøpt på søstrene Grene.
 Har brukt den blå og den gule stifta+ litt grønt langs kanten.
Tørr våtserviett over stencil

 Raudt og gult, våtserviett over stencil ↑

 Lilla og raudt, våtserviett + stencil

Ein miks av farger, 
eit stempel og ein dies frå Tim Holtz
og

Sim
-sala
-bim

Det finnst utallige måtar å bruke desse fargestiftene på,
men dette var det eg rakk for i dag ..

No skal eg på barneforening å fortsetje brodering på framtidig pute ♥
Ha ei god helg ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥