mandag 30. mai 2016

Eksplosjonsboks

.. er perfekt til å huse gåve til konfirmanten.
Eine er dotter til postbud-kollega,
den andre er niesa til kjærasten min.
 Inni lokket ↑
 Utbretta med lokk
 Sidan det va eit fotballinspirert kort, 
må man ha med flaggpåle ;)
 lukket
 utbretta innside ↑
 utbretta utside ↑
***
 Mange flotte visdomsord på stempel 
frå Kort & Godt
Papira er frå Papirdesign: Muligheter 
 Utbretta inni med lokk
 I solskinet ♥
Inni lokket ↑

Denne ↓ lagde eg for kollegaane mine :)
Ei stor fystikkøsje omlaga til pengeskrin ♥

1 kommentar:

  1. Har ikke prøvd meg på en slik enda. Har vel trodd at det kanskje var litt mer komplisert enn det kanskje er. Men noe slikt er så langt unna hva man får kjøpt i butikk, så da blir det noe som skiller seg ut enda litt ekstra. Du har lagt ned mye omtanke i detaljer her ser det ut til.

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥