tirsdag 31. mai 2016

12 tags of 2016 MAY

Eg føle at eg fekk ikkje heilt dreisen 
på denne mnd's utfordring frå Tim Holtz
Eg prøvde fyst med Finnabair stempel og rosa spray.
Vel ... det vart FOR rosa (det går faktisk an..)
Den andre med distress ink, det vart for forsiktig..
So sa eg no eller ikkje:
Eg e nøgd med resultatet ♥
***
Byrja med ein # 8 tag
Tok på washitape og stempla vespa'en
Modeling paste, stensil ~ flourish ~
 Har brukt diverse friske fargar frå distress paint
Blomster frå Wild Orchid Crafts
litt gesso rundtomkring

1 kommentar:

  1. Morsomt å se hvordan denne ble til, spesielt siden jeg ikke er så god med mixed media og tags selv. Dette ble bra!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥