torsdag 10. mars 2016

Pynta hul bok

.. frå Søstrene Grene.
Skulle gjerne hatt 10 stk til, 
men dei hadde ikkje desse i Sogndal.
Kan hende eg lyt setje ut etterlysning ;)
Star dust -stickles på blomane
 Osteklut under alt for litt fylde.
 Sommarfuglane e heimefarga med Dylusions
 og stansa ut med punch.
 Namnet er skjært ut frå Silhouette sd 
4 stk limt i hop + at der er 3d puter under.
Bokstavane er frå Panduro hobby
Blomster er frå Wild Orchid og Storyteller 
 Lagde ein lomme til å ha bursdagshelsinga i.
Kort & Godt stempel
 Inni
Eit lita stripe som seier at det er
 Frk. Bogstad som har pynta denne
 ♥

Deltek på Scrappelyst si utfordring Stoff eller tråd
Eg har brukt osteklut og blonde

Ha ein fin dag / kveld  ♥

4 kommentarer:

  1. Så fint du har pyntet denne "boka". Er den av tre?
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Åh, jeg skal straks treffe mamma og hun hadde noen ærend på Søstrene grene, da skal jeg jammen se om de har disse hule bøkene her. Din ble kjempefin, feminin og detaljrik, og så perfekt som gaveeske for smågaver. Og perfekt for dåp og konfirmasjonen som du lager mye til.

    SvarSlett
  3. Så nydelig lagret og så kreativt gjort!

    Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥