mandag 29. februar 2016

Du er unik ♥

Når eg no va i gong ...
ArJo's tag og ATC kos har ei utfordring på Facebook:
"Oppgåva lyder som følger: I februar feirer mange Valentins day 
og me vil sjå ATCer og tags inspirert av dette. 
Hovedfarge skal være rød og tema kjærlighet. 
I tillegg vil me sjå noko laga av bokark eller avispapir."

 Sommarfuglane er frå ei gammal bok
Å vere unik er jo ein slags kjærlighet ;)


Deltek på følgande utfordringer:
Nordsalten Hobbyklubb ~sommerfuggel i vinterland
ArJo's tag og ATC kos ~kjærleik og gammel bokside.

3 kommentarer:

  1. Herlig tagg, og jeg digger den bakgrunnen. Og lurer faktisk veldig på hvordan du har fått til de kantene rundt hele taggen, for det var fantastisk flott :-)
    Takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  2. Du er så flink til å lage bakgrunner Audhild !!
    Jeg vil gå på kurs hos deg ;-)
    Nydelig tag i herlige farger og med flotte detaljer.
    Takk for at du deltok på utfordringen vår hos NSHK. Lykke til :-)

    Klem, Astrid

    SvarSlett
  3. Oj, så mye bevegelse du har fått frem her med den kontrastrike dekorative bakgrunnen og sommerfuglene.. Kjempeflott!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥