onsdag 27. mai 2015

Konfirmasjonskort i massevis :)

Omsider var konfirmasjonane på våre trakter 
avslutta for i år :)
Og eg kan lage litt anna.
Her kjem eit bilderas 
frå mi kreative kaosveke veke 21.
 Spesialbestilt og laga ↑
Embossa swirl for å få litt liv på kortet. ↑ 
Til samma Martin som nedunder ;)

Neanfor er kort til konfirmantar på kunstgruppa vår.
Prestefrua va leiar, eg  assistent ;)
Heimespraya bakgrunn med dylusions og sprayStain
+ diverse TH stensilar 
Stempel frå Papirdesign
charms frå eBay.
Solvei ↓
Andrine ↓
Vilde↓
Amalie ↓

Ogso nokre til konfirmantar eg kjenner beire enn andre ;)
dvs eg kjenner aller best ein av foreldra :)
Sigrid ↓
 Ragnhild Olina ↓

 Ei lita avveksling ;) ↓

Håpar du likte noko av det eg har laga :)
Tilbakemeldingar e kjekt å få, føler at eg blir verdsatt ♥
Klem

2 kommentarer:

  1. Her har du sannelig vært flittig og fått lagd mange fine kort.

    klem :)

    SvarSlett
  2. Jøss, du har jammen vært kreativ i det siste, litt overraskende siden du ikke har hatt noe nytt her. Men her kom det på en gang. Det er veldig inspirerende å se hvor mange varianter man kan lage med samme motiv og allikevel få de til å se forskjellige ut. Og disse mistene mestrer du superbra, har ikke kommet så langt med mister og inker selv enda, litt pysete der....

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥