fredag 17. oktober 2014

Telyskort

blir det arrangert kurs i *kordan fargelegge med Promarkers, 
nybyrjarkurs i kortlaging og no sist lage telyskort*
Blir arrangert sykurs óg, men eg e papirjente ;)
Her e 6 av 7 telyskort
Her e mitt ↓
Ikkje heilt ferdig å pynte trur eg, 
men har ikkje hatt tid til å fundere på det.
Med og utan sløyfe,
som óg skal justerast til passeleg lengd.
Dette var eit kjekt kurs.
Dei hine eg har vå på, har eg kunna litt om i forkant.
Denne type kort va nytt for meg

God helg til deg :)
Mvh frk. Bogstad

1 kommentar:

  1. Nydelige kort - er sikker på at mottagerne setter pris på dem
    :-) Nina

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥