onsdag 15. oktober 2014

Bursdagskort til ein kar :)

Syskenbarnet til min pappa fylte 75 år måndag, 13 okt
Og sidan dette er ein kjekk kar vi omgås, 
ville eg gje han eit kort.
Ville delta på Mojo Monday si mnd utfordring med premie, 
men bilde eg hadde valgt va for stort for skissa.
Eg fekk det jaffal ikkje til sånn eg hadde tenkt det sku bli.
So eg lagde mi eiga skisse.
Sånn såg det ut før eg limte på fronten.
Inni kortet↑
Skrivefelt↓

 Her va det omvendt oppe/nede
Synst det vart beire med den eg valde ;)

Mønsterark: Maja Design
Stempel: Norsk Stempelblad, Kort og Godt
Tannhjul/charms: Ebay
Knappar: Europris
Bildet: internett
(printa på matt papir på Eurofoto)

Ønsje deg ein fin kveld vidare :) 
Mvh Frk. Bogstad

1 kommentar:

  1. Ikke alltid like greit å lage kort til karer i denne alderen, men dette fiksa du bra! Faren min hadde elsket dette kortet, hans store interesse er biler, spesielt veteranbiler...

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥