mandag 12. mai 2014

Til konfirmanten Mathea

Dette fantastiske bildet fann eg på 
facebookgruppa the digistamp shack :)
Tenkte med ein gong at dette ER Mathea ♥
eller kva som helst stileg jente-konfirmant.
Mønsterpapir frå Lili of the valley
~ Shabby shack ~
Nydelige ark, er veldig glad i å bruke dei :) 

Eg deltek på utfordringane:
Eg har embossa det blå arket med notestempel kjøpt på fb
og brukt G-nøkkel charms frå hong kong kjøpt på eBay.
Scrappin All Over - lag på lag
Kort O Mania - alt er lov
♥ ♥ ♥
 
Blomster frå Nille og woc 
Stjernene frå eit stempelsett frå Papirdesign
 Sidan eg ikkje hadde blå bling-halvperler
klipte eg or nokre frå eit band kjøpt hjå Panduro
JA, ogso har eg tusja motivet sjølv
med mine elskelige Promarkers ♥

Eg e strålande nøgd ;)
Klem frå Frk. Bogstad

3 kommentarer:

  1. Stilig kort til en tøff ungdomsjente. Liker godt denne miksen av blått og rosa, da blir det litt jentene men ikke altfor sukkersøt.

    SvarSlett
  2. Så nydelig konfirmasjonskort.
    Flotte farger og motivet er bare så tøfft. Mitt favorittmotiv i år :)

    Klem fra Kjersti

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥