fredag 28. februar 2014

Bestillingskort

.. til ei som fyller 30 år.

Mønsterark frå Lili of the valley - Antebellum
Knappar har eg kjøpt på nett
Blomster frå Wild Orchid Crafts
Ramma kring bildet er Marianne design dies
og lånt av niesa mi :)
Nederste sommarfugl er puncha ut av never
-som eg fann kring eit tre oppi skogen ved hytta vår-
dei 2 hine er silhouette sd.
Swirl e magnolia.
Hjarte e charms frå ?
Har sverta kantane lett med Invild Blome sin Dark Rust chalk
 Litt om det som hende i 1984
 Skrivefelt
Her e meir fargane, men blitsen slo seg midt på bildet ..

Ønsje deg ein fine dag :)
Klem frå Frk. Bogstad

-som har komt seg mykje etter fallulukka frå hesten Myklunn-
No e det berre 4 veker att med jugurt til 
frukost & kvelds.
Og supa til middag.

1 kommentar:

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥