lørdag 19. oktober 2013

Rosa babykort

Eg fekk bestilling på kort til nyfødd jente.
Og det skulle vel gå bra; eg lige jo rosa
Hektisk veke dog, men vil man noko sterkt nok, går d bra
til slutt ...
Va ferdig 00.45 i går kveld.
***
Sov gruhenteleg godt i natt :)
Bilde frå nettet
Blonde og doily kjøpt på Ronny Rør
Swirl frå Magnolia
Mønsterark frå Imaginisce
~ Fairest of them all ~
Staffelikort
Blomster frå Wild Orchid Crafts
Tag har eg lånt med Inger Karin.
Dikt av Ingvar Moe.
Nydeleg dikt på nynorsk ♥
Bildene er tatt på badet, for der va det godt lys ;)
Ønskje deg ei GOD HELG
Klem frå Frk. Bogstad
- som vert umåteleg glad for at du gidd kommentere på innlegg
og grådigt skuffa vist ikkje ... -

5 kommentarer:

  1. Nydelig bestillingskort!! Motivet så søtt og alltid fint med rosa:-)

    ha en fin uke!
    KLem Laila.

    SvarSlett
  2. Det kan godt være det gik stærkt, men hvor er det smukt, dejlig farve. knus morkaren.

    SvarSlett
  3. Nydelig babykort ,så fint ark og pynt du har brukt.Motivet er helt lekkert, likte kortet så godt jeg

    SvarSlett
  4. Skønt kort...og så i lyserødt - min yndlingsfarve :-)

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥