mandag 3. juni 2013

Bryllaupskort med LOTV motiv

Koffor ska det ta so lång tid å lage noko so enkelt...?
Motivet e ferdig fargelagt frå Lili Of The Valley, men buskhjarte va kvitt.
Og busker er ikkje kvite, so eg farga den grøn.
Mønsterarket passa til det grå i bildet. 
Og raud e farge nr 1 til Løøøøve' ;)
 Uklårt bildet, fordi eg sku skunde meg ..
***
inni kortet-bilda må eg vente med,
for dropbox'n min vil ikkje oppdatere seg 
****
Pengelommen vart provisorisk her óg ...
Med dikt som eg tykte høvde desse to ♥

Gratulere med overstått dag; Lene og Martin Inge.

Elles er ikkje dette tida for meg å vere inne å kreere. 
Eg likar meg best ute i lag med plenklipparen min :)

Hej då :)

3 kommentarer:

  1. Så fint kort - liker den enkle stilen, med avrunda hjørner og få detaljer - motivet er jo så fint i seg selv. Disse LOTV motivene er helt herlige - får jeg spørre deg hvor du får tak i disse?

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort!! Så søtt motiv!! Fargelegging og valg av ark tar alltid tid:-)
    Nyt sommerdagene og kos deg med plenklipperen:-) Eventuelt regnværsdagene og høsten er fint hobbyvær.

    Ha en fin sommerdag!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. So kjekt at de likte kortet mitt:D
    Motivet har eg kjøpt her:
    http://www.liliofthevalley.co.uk/acatalog/Art_Pads.html
    Det er ei blokk med 3x10 motiv som er ferdig fargelagde. MEN dei finst óg i svart/kvitt sketch pads :)

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥