lørdag 30. mars 2013

Meir påskeegg

Mine tre grandtantebarn fekk kvar sin behaldar med snop.
Dei 2 eldste fekk egg, medan junior fekk påse.
Eldste gut fekk ei samensurium-samling med blomster ... 
Perleswirl er frå Storyteller. 
 ***
 Litt meir kontroll på det rosa.
Blingswirlen har eg kjøpt frå ein am. nettbutikk. 
 charm frå qxl
 swirl frå magnolia
 Det flotte motivet har eg funne på nettet.
 Enkelt knytt på baksida.
Dette skjedde i hurten & sturten, 
so noko jamn kant vart det ikkje tid til ;)
Guten som fekk det er 2 år
og eg kan med sikkerhet sei at han e meir oppsett på inhaldet
enn på om kanten bak er bein ;)


Ynskje deg ein fine laurdag
og 
ei flott påskehelg.

Klem frå Frk. Bogstad

2 kommentarer:

  1. Flotte påskeegg og pose. Tenker grandtantebarna ble kjempeglad :)

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Igjen så har du kreert noe vidunderlig nydelig. DYKTIG!!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥