mandag 28. januar 2013

Livsteikn og handleGAL :)

Eg e her
Surfar kringom på spennande sider.
Nett no går det i mini scrap-album. 
How to make & sånn ;)

Elles har alle pakkane eg sat å bestilte i romjula/ på nyåret, komt i hus. 
Og o'lala kor mykje fint! 
Ikkje kosta det so hakkandes mykje heller.
Dessutan jobba eg nesten livet av meg før jul, so eg førrtene det!
Eg e jo veldig flink å bruke peng i norske nettbutikkar elles, 
so nåke dårleg samvet har eg ikkje.

Ein av tinga eg har bestilt er DCWV sin
~ Once upon A Time ~
Ein arkserie eg lenge har tenkt på, 
men har vå vanskeleg å få tak i.

Men so dukka denne opp: 

Ang. arka i den serien:
12"x12" - litt voldsomt akkurat i denne type ark ..
8"x8" - er ein veldig grei storleik.
4,5"x6,5" - nett passeleg til mine framtidige mini album :)
*****************
Ogso har eg kjøpt meg ein sånn:
+ rikeleg med refil tape

Gitar'ar med limpute på baksida
6,4 cm x 2,2 cm

Elles har eg kjøpt 
dylusions ink spray, stempel og stensilar
frå 
Art From The Heart.

Jaddå, so eg har å styre med ;)

Håpa DU har det bra.
Klem frå Frk. Bogstad

psst:
Tusen Takk for alle dei kjekke komentarane på Dåpskortet ♥

3 kommentarer:

  1. Er så gøy å se alt du styrer på med! Du er så dyktig!:D
    Klem

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har shoppet !
    Den tape dispenseren kjøpte jeg i høst...mitt beste kjøp ever !! Er sååå fornøyd med den.

    Klem ,Kjersti

    SvarSlett
  3. Nå har du fått mye fint og kan kose deg med scrappingen din :)

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥