torsdag 11. oktober 2012

Surfin' tutorial's

Den der anonyme timeglas -greia, tok heilt futten frå meg.
So desse dagane etterpå har eg ikkje fått utretta noko.
Og no som eg skulle bjønde på julekorta ..
Men eg har surfa nettet då :)

Og der fann eg diverse veldig flotte ting:
Gunn's papirsyssel: gaveeske med tutorial , 
Marianne's papirverden har so mykje flott, at til tider sit eg berre å gispar etter luft: 
Begge fine julegåver til den som *har alt*.

Tar med nokre til frå Marianne: 

Her e nokre andre sine tutorial's / steg for steg
Spåkorg   

Eg ska lage meg eit tag-kort eg
Klem frå Frk. Bogstad



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥