mandag 8. oktober 2012

Anonyme timeglas del 4 - Halloween

Eg stod opp med glede sundagsmorgong, 
spent som ein boje på kva del 4 
til anonyme scrappere's timeglas innehald.

Det va som om korthuset mitt raste i hop ...
Korleis i hattifnatten ska eg kunne lage 3 delar av ein ting på 2 dagar, 
når eg brukar 2 dagar på eit kort?!?!?!?!? 
Og når eg tenke 3 delar, er det 3 ULIKE delar. 
Kanskje eg berre gjere det vanskeleg for meg sjølv med det??

Søndagen brukte eg til å tenke. I dag har eg spekulert. 


Tema:

Anonyme Timeglass Høst 2012 er

IKKE KVADRATISK eller REKTANGULÆRT
- du kan videre velge selv om du lager kort/LO/kreasjoner

Del 4: Matching

Lag ett matchende sett på 3
(du velger innhold)

Eg har laga eit Halloween sett
Kiste, lantere og eit kort

Kiste fyllt med godis
Swirlen på kistelóket er embossa 
og har fått på halvperler på høvelege stader ;)

 Eit Halloween kort.

 Ghost lanterne med lys i :)
Spoooooooooky


 Alt er skjært ut av Silhouette sd

Eg er ikkje 100 % nøgd
långt darifrå.
Men eg ville nett levere siste oppgåva óg.
~ Never give up ~

Men eg kjem til å finne meg andre kveldsaktivitetar i morgon ;)
No skal det leverast og deretter sovast!

Frk. Bogstad


8 kommentarer:

  1. Dette greide du da med glans. Digger lanterna:) Klem Hege:)

    SvarSlett
  2. Så kult et sett - kjempeflott:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk :D
    No kjenne eg at det va verdt det :D
    Kjekt med koselige kommentarar :)

    SvarSlett
  4. Så kult! Kista var bare rå!

    SvarSlett
  5. Great Halloween creations, lamp is scary, but nice.
    From Slovenija with love Tamara

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥