tirsdag 2. oktober 2012

Anonyme timeglas del 1 - Penne(holder)boks

Ja so va endeleg anonyme timeglas tilbake.
Synst det va utfordrande og kjempekjekt å vere med i februar.

Here goes:

Tema:

Anonyme Timeglass Høst 2012 er

IKKE KVADRATISK eller REKTANGULÆRT
- du kan videre velge selv om du lager kort/LO/kreasjoner

Selve oppgaven er følgende:
Del 1: Detaljer

Bruk følgende:
Blonde/Bånd + Perler + Maling/Mist


Mitt bidrag i del 1 er ein penne(holder)boks :)
Store blomster frå woc, små frå Storyteller.
Det samme er halvperlene.
(frå storyteller altso)
Blonder frå Europris - design Galerie -
Mønsterark frå Maja Design.
Charms'n anar eg ikkje kor eg har kjøpt ..
Stjerna til høgre er frå ei gammal dongeribukse og målt med Gesso og Panduro acrylic ~ rosa, ogso spraya med glimmer mist.
Perler på stilk er frå Gutermann og er heimetredd ;)
Heile boksen er til slutt spraya med Glimmer Mist
~ creme de cocoa ~
Eit fint *gullstøv* over alt ♥

til og med på perlene ... :/ bah!

Stjerna har eg måla med Gesso og stansa ut med dies frå ...
står stilt der no jah ...


Eg er godt nøgd med mitt resultat :)
Ha ein god kveld.

Klem frå Frk. Bogstad

psst: Det e vel kanskje lurt å nemne at eg DELTEK
på anonyme scrappere si utfordring
anonyme timeglas del 1

Tjohei

2 kommentarer:

  1. Flott penneboks du har laget til utfordringen :)

    SvarSlett
  2. Denne var enda finare i 'real life'. Likte spesielt stjernene som gjorde boksen litt sprekare!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥