søndag 2. september 2012

Vinnar av blogcandy

Ja so var det søndag 2 september og eg har nett funne ein vinnar til candyen min.
Denne gongen treiv eg det
 fyste arket eg såg,
skreiv alle namna på,
klipte ut,
bretta og heiv dei på golvet.
So bøygde eg meg ned og
famla med augo att,
etter den lappen som skulle bli
candyens vinnar.
*********
So it finally is sundag the second,
and I've found a winner for my candy.
This time I grabbed the first sheet I saw,
wrote all the names on,
cut out, folded and threw them on the floor.
So I bent down and groped with eyes closed
 after the patch that would be candy winner.
(google translate, I ♥ it  ;))

And there it stood;
TA TAM TA TAM TA TAM TA DAM
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

So må det seiast at inka har ikkje lagt candybildet mitt, til i sidebaren sin
Det e fordi eg ikkje har fortalt ho korleis og at eg e einaste følgar.
~  til no ~
(og då va det liksom ikkje vitsen)
....
Håpar de godtek den.
******
So it must be said that Inka has not added my candypicture in the sidebar.
It s because I have not told her how and that I am the only follower.
...
Hope you accept that.
*******

Men so har det seg faktisk sånn,
at eg har eit til eksemplar av
Bird Song paper pad
(hamstra når HH la ned ...)
so eg trekkjer eit nytt namn som vinnar til den.
*******
But I actually have another copy
of the Bird Song paper pad
(stock up when HH let down ...)
so I will draw a new name as the winner.

Hold on ...

I have to write the names down again. Hihi ...
Sorry ..
*
*
*
*
*
Same procedure as last time.
*
*
*
*
*



HURRA!!

Please send me your full name and adress to:

Now I feel for a cocoa♥
 Have a great evening.
Hugs and kisses from Frk. Bogstad

5 kommentarer:

  1. Wow!!! I'm so happy to be one of the lucky winners. Thanks so much Audhild. Of to send you an email.
    Hugs, Rosalee

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til begge vinnere!
    Ha en fin uke
    :-) Nina

    SvarSlett
  3. Gløymde å spørje i sta korleis en la inn sånn på sidebaren, har prøvd ei stund no, men vil liksom ikkje komme fram noke :( tips? Og takk for ein fin candy! skal kose meg med den:)

    SvarSlett
  4. Jeg fikk den fantastiske pakken i dag, og jeg vil bare si takk for alt. Papirene er helt nydelig, og jeg elsker de søte chanrms. Takk igjen så mye.
    Klem Rosalee

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥