onsdag 15. august 2012

Bursdagskort

Ei veninde si eldste jente fylte 3 år 13.august
Og sidan dette er året for jebbuskort frå meg,
her e mitt til Johanna.
 Decoupage pad frå Pepper & Friend's
"3 talet frå Tim Holtz sin upon a time.
i ein pebbels.
 3D
 Pynte/mønsterark frå Panduro? inni
-og den grufulle handskrifta mi-
Mitt personlige stempel :)

Legg den til på følgande utfordringar/challenges
Challenge 123 - Gone Buggy
StampARTic - Bruk dies
(eg har brukt TH sin Upon a time (3 talet)
og ein rund dies på baksida)

 
A card for my friend's oldest girl, Johanna ♥

Hej då,

7 kommentarer:

  1. Beautiful card!! Thanks for joining us at CYP! Hugsxx

    SvarSlett
  2. Thanks for joining us for the Corrosive Challenge.

    Rachelle

    SvarSlett
  3. Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min. Varmer et scrappehjerte som nettopp er vakna opp att frå dvala:) Kjekt at du har hatt glede av candyen du vann :) Mykje fint her inne siden sist, flinke du e :)
    En fin søndag til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  4. super sødt kort og søde farver

    SvarSlett
  5. Et kjempeflott kort♥.

    Klem, Marita

    SvarSlett
  6. Kjempefint kort!No må eg få laga kortoppheng på rommet hennar slik at eg kan pynte med dei fine korta!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥