mandag 23. juli 2012

Eit hjarte av roser

Eg har lenge tenkt på å lage meg eit hjarte av roser.
Dei e so flotte.
So bau anledninga seg.
Ei niese skal i bryllaup og rekk ikkje både lage kaka og kortet ;)
Og sidan eg var godt nøgd med pilot-hjarte, fekk ho det.

 Roser frå WOC
25mm - pink/ivory hybrid tea roses
20 mm - pale pink roses
15 mm ivory/pale pink open roses
buds - pink/ivory
 Sommarfuglar og grunnhjarte frå Silhouette sd.
Blonde kjøpt i ein butikk på Voss.

Mønsterpapir frå Panduro:
Funky L♥ve
Når kortet står, ser man sommarfuglane på baksida.

Eg e veldig nøgd med mitt fyste hjarte av roser :D

Gje meg gjerne tilbakemelding.
E kjekt å lese kva andre synest.
Ynsje deg ein flott kveld :)

Klem frå Frk. Bogstad

3 kommentarer:

  1. Kjempefint bryllupskort med lekre blomster.Pynta så opp med det hjerta og sommerfuglene.Stilligt det guttakortet under her ,råfint motiv der.Ha en fin kveld,klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Dette var aldeles nydelig !! Jeg er sikker på at både niesa di og brudeparet synes det samme

    :-) Nina

    SvarSlett
  3. Kjempe fint kort! Du e goe tante Audhild!
    Frå Oda :)

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥