torsdag 24. mai 2012

Sol og flott veir = energi til å arbeide ute :)

Å kor flott veir vi  har :)
Dagane mine går i innearbeid på Eurofoto frå 08.30 til 14.30, so heim for kjapp matpause, ogso ut i hagane til folk å klippe plen. 2 plenar for dag. I'm lovin' it :D
Eg e blitt solbrend på "lastebil-armen" som Trond kallar det. So eg må nytte søndagen til å sitje høgrevendt mot soli ;)
Som de les, blir det ikkje mykje tid til kortlaging.
Men eg må lage eit kort til konfirmant-gut søndag, ogso har eg bestilling på 2 ganske ulike bryllaupskort til eingong i juni.
Eit romantisk i gul(l)t og kvitt, og det andre ikkje fullt so romantisk og altfor frie tøylar.
So eg har no å tenkje på medan eg klipper og høyre på radio i høyrselsvernet.

Elles var eg til Nerlandsøy (volda, nerlandsøy, runde, goksøyr og ørsta) forrige helg.
Legg ved nokre bilder derifrå :)

Høgre "framside" av Nerlandsøy ;)

 Eit gammalt naust med båt.

Runde

Goksøyr

 Kvalsvik. "Baksida" av Nerlandsøy.

God pinse

Klem frå Frk. Bogstad

1 kommentar:

  1. Sol og flott sommervær er bare herlig:)
    Nydelige bilder...god pinse til deg også!

    Klem Laila.

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥