fredag 11. mai 2012

Bordkort til konfirmant

Omsider ferdig med oppdrag *37 stk bordkort til konfirmant*


 Finskoa har Silhouette sd ordna.
Rosa e 15 mm frå Storyteller
Dei rosa arka heiter Cupcake og ...?
Skal finne ut av d ein dag ..
 Eg fekk ikkje tid til å stille opp alle.
Skulle kanskje vore bling på, men ærleg tala, det orka eg ikkje bjønde med ..
...ogso blir det skeivt, ogso vil man ta av, ogso føl arket med, ogso må man lage nytt.
NEI TAKK!!
Mor til jenta var å henta dei i sta, 
so no sit eg å nyt at eg er ferdig med oppdraget og at det er fredag, med eit glas kvitvin

I mrg skal det klippast plen om det vert opphaldsveir. Eg likar å klippe plen. So lenge høyrselsvernet har batteri og tek inn radiosignal ;) Då kooosar eg meg :D

God helg, alt i hop :)
Klem frå Frk. Bogstad.

1 kommentar:

  1. Evt. kan du har øyreproppar med radioteateret på innanfor hørselsverna. Sikkert fint å vere ferdig med alle bordkorta! Pynta fint opp dissa!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥