torsdag 19. april 2012

Til Konfirmanten

No har eg i vekesvis dillja og dullja med forskjellige konfirmasjonsmotiv og kort, men det har liksom ikkje blitt noko av noko. Men so va eg innpå bloggen til Connie og der såg eg eit ultrastiligt stempel, som madammen til Ronny Rør heldigvis hadde på butikken deira :)
So no har eg endeleg smurt i hop eit kort.
Til konfirmanten - GUT

 Papiret e PapirDesign sitt Til Konfirmanten
Stempelet er KUL
(frå samma familien)

 Word-Art frå Line's Hobbyverden
Stjerna er Nesting star frå QuicKutz/Lifestyle crafts

Uff, eg synst det vart litt mykje forskjellige ark her eg ...

Men eg deltek likevel på desse utfordringane:
 Papirpikenes Verden: utfordring #2 - konfirmasjon
Scrap'a'Long utfordringsblogg: Utfordring #15 - gutter/herrer

Klem frå Frk. Bogstad

5 kommentarer:

  1. Ja, det er det helt rigtige kort til den unge drenge-konfirmant. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort :)

    SvarSlett
  3. Kjempestilig kort til guttekonfirmant!! Tøffe mønsterark og kult stempel!

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Papirpikenes Verden! Lykke til!

    Klem, Hege

    SvarSlett
  4. Supertøft guttekort!
    Jeg digger denne fargekomboen!

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Papirpikenes Verden!
    Klem

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥