tirsdag 17. april 2012

Å lage sine eigne blomster av bomulls-stoff

For nokre veker sidan va eg på besøk hjå mi niese og ho viste meg kor ENKELT og besparande det er å lage sine eigne blomster. Flate vel og merke ;)
Ho lagar nokre vidunderlege LO'ar med bilde av ungane på ♥
Og dei (lo'ane, ikkje ungane ;)) skal i perm, difor er det best å bruke flate blomster ;)

Sjå her :

 Ei bomulls-remse på 2,5 til 3 cm brei
og ca 25 cm lang

 Dobbel sytråd, sy passelige sting ..

Snurp i hop

TA DAA 

Med lyseblå knapp,

 kvit,

 eller grøn.

 Prikkete stoff

og blomstrete.
Alle frå Tilda.
Kjøpt på Panduro (Trondheim)

Om kantane e rufsete, klipper eg dei til etter at dei e ihopsnurpa :)

Klem frå Frk. Bogstad

2 kommentarer:

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥