tirsdag 14. februar 2012

Timeglas del 4 - Angel of love ♥

So va det tid for del 4 i Anonyme Scrappere sin Anonyme Timeglas.
Har prøvd å mikse alle oppgåvene til eit kort :)
Raudt og rosa. Oval, hjerte eller rund. Roser og hjerter.
Vóila:
Eg e veldig nøgd med blomster *rekka* ♥

Har brukt roser frå Kort og Godt
& Wild Orchid Crafts  (som eg vann hjå Jorill),
halvperler frå Melissa Frances,
hjertepins frå LYB
Sommarfuglane har silhouette ordna ;)
Kanskje det vart litt voldsomt med so månge raude ....
Papir har eg kjøpt hjå lokal bokhandlar.

******************************
Eg føle at eg som kort-makar har vokse med denne oppgåva.
Tusen takk Anonyme Scrappere for sjansen :) ♥ 

Klem frå Frk. Bogstad

6 kommentarer:

  1. Så herlig at du kombinerer alle i et kort, her :-) Flott kort, og ja, blomsterraden er nydelig.

    SvarSlett
  2. :) For ett lekkert bidrag
    - må si tusen takk for at du har deltatt i Anonyme Timeglass, riktig lykke til - vinneren blir publisert om noen timer :)
    Klem fra Anja

    SvarSlett
  3. Så nydelig dette kortet ditt er.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort,jeg likte det.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  5. What a wonderful card! Great colours and wonderful design! Have a great weekend, Dominique

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥