onsdag 29. februar 2012

Skotårskort til Mariell 4 år

Har ei venninde som for 4 år sidan sette ei jente til verda ♥
Og sidan jenta har sin fyrste jebbus i dag,
lagde eg eit kort til ho :)

I have a friend who gave birth to a girl 4 years ago, today ♥
So I made her a card

Mariell likar rosa ♥ 
She loves pink

Ser at knoppane ved blomster-rada, e for dårleg gøymde
I see the flower-steems are not hidden properly :/

Jaja, eg deltek likavel på
 Scrappeglede i Målselv : Utfordring - Bursdagskort
og
Allsorts Challenge Blog : Week # 143 - It's Your Choice

Jenta er frå Fairy Stamps og er fargelagd i paint ;)
Mønsterarket er frå Maja Design ~ Crea Diem ~
Bladgreina og sommarfugl e frå Silhouette sd
Tekst e frå pc
Scallop'en er Sizzix framelits

Ha ein flotte 29 februar ♥
Nyt den :)

5 kommentarer:

  1. Sikke et fint kort. Tak for din søde kommentar på min blog. :-)

    SvarSlett
  2. Flott kort du har laget.Tipper det er en 4 åring som blir glad i dag.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Gratulerer som vinner av bloggen vår ,premie kommer i posten bare send adressen din til oss :)
    Nyderlig kort du har laget:)

    SvarSlett
  4. Lovely project!
    Thank you for joining us at Allsorts this week and good luck!

    SvarSlett
  5. Så koselig!!
    Jeg har ei veninne som fikk en liten skuddårsgutt i år :)
    Heldig liten frøken du kjenner som får så fine kort! =D

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥